ΚΟΙΝΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Στις αντιεκπαιδευτικές
προτεραιότητες του ΥΠΑΙΘΑ απαντάμε συλλογικά κι ενωτικά
Για άλλη μια φορά το ΥΠΑΙΘΑ δείχνει τις κυβερνητικές προτεραιότητες, προσκαλώντας σε τηλεδιάσκεψη για την αξιολόγηση την Πέμπτη 18/01 στις 9:30 το πρωί, εν ώρα μαθήματος δηλαδή!
Συγκεκριμένα
το κείμενο της πρόσκλησης έχει ως εξής:
«Σας
ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024 στις 09:30 θα πραγματοποιηθεί
τηλεδιάσκεψη με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ με θέμα: «Έναρξη διαδικασίας
Αξιολόγησης Α2». Στην τηλεδιάσκεψη καλούνται να συμμετάσχουν οι Περιφερειακοί
Διευθυντές/-ντριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι
Διευθυντές/-ντριες Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας - Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι
Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και οι Διευθυντές/ντριες, Προϊστάμενοι/-νες των σχολικών
μονάδων της χώρας».
Η
σύσκεψη πραγματοποιείται, μάλιστα, την ημέρα που υπάρχουν κηρυγμένες στάσεις
εργασίας, ημέρα κινητοποίησης για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας,
την ημέρα που εκπαιδευτικοί μαζί με φοιτητ(ρι)ες και μαθητ(ρι)ες θα διαδηλώνουν
ενάντια στην ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων, ενάντια συνολικά στην
ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης!
Απ'
ό, τι φαίνεται το λιγότερο που απασχολεί το ΥΠΑΙΘΑ είναι τι θα κάνουν εκείνη
την ώρα τα παιδιά, κυρίως στα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία και στα νηπιαγωγεία,
όπου οι προϊσταμένες/οι έχουν καθημερινά πλήρη διδακτικά καθήκοντα και στην
ευθύνη τους τμήμα μαθητών!
Απομακρυσμένο
απ'την καθημερινή σχολική πραγματικότητα και τα ουσιώδη προβλήματα της, το
υπουργείο εμμένει σε αναχρονιστικές αντιλήψεις, αλλά και σε κενές περιεχομένου
διακηρύξεις, με διπλό στόχο την αλλοίωση του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου
και τη μετάθεση των τεράστιων ευθυνών του στις πλάτες των εκπαιδευτικών.
Ακόμη
κι ο κατά κόρον χρησιμοποιημένος όρος "αξιολόγηση" αποτελεί ένα
λεκτικό τέχνασμα για να δικαιολογηθούν οι κυβερνητικές επιλογές!
Με
αυτόν τον τρόπο, αφήνοντας τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης να
μεγεθύνονται, ακολουθώντας τη μιντιακή τακτική της εικονικής πραγματικότητας, ακόμη
και για επουσιώδη ζητήματα, επιδίδεται
στην εφαρμογή των αντιδραστικών κι αντιεκπαιδευτικών επιλογών του.
Θεωρούμε
ως καλύτερη απάντηση την υπογραφή του εντύπου για απεργία αποχή, καλώντας
όσους/-ες δεν το έχουν υπογράψει ακόμη, να το κάνουν έστω και τώρα,
συντασσόμενοι/-ες με τον κλάδο.
Υπενθυμίζεται
ότι η σχετική δήλωση Α.Α. αναφέρει ότι: «Με την παρούσα δηλώνουμε ότι
συμμετέχουμε στην απεργία – αποχή που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε. , από κάθε
ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους
του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις
διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/2021 καθώς και από την Υπουργική
Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023, «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών
θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού
Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού Της πρωτοβάθμιας και
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και
σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση
(συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση
έκθεσης αυτοαξιολόγησης κλπ)».
Κανείς/καμιά αξιολογητής/τρια!
Κανείς/καμιά αξιολογούμενος/-η!
Δύναμή μας η ενότητα!
- Νάξου,
Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων
- Πάρου - Αντιπάρου «Π. Καλλιέρος»
- Σύρου - Τήνου - Μυκόνου