A.
Διεκδικητικό πλαίσιο και πρόγραμμα
δράσης
Η χώρα βρίσκεται
για τρίτη συνεχόμενη χρονιά κάτω από
το καθεστώς του μνημονίου που επιβλήθηκε
στους εργαζόμενους από τον εγχώριο
μπλοκ εξουσίας, την Ε.Ε και το Δ.Ν.Τ.
Η
τρικομματική κυβέρνηση, ένα χρόνο μετά
τις εκλογές, συνεχίζει την πολιτική της
πτώχευσης της εργαζόμενης πλειοψηφίας.
Οι θριαμβολογίες του Σαμαρά για την
“ανάπτυξη” που έρχεται δεν μπορούν
αποκρύψουν τη δραματική πραγματικότητα
της καπιταλιστικής κρίσης: 30 % επίσημη
ανεργία, 64 % στους νέους, 1/3 του πληθυσμού
κάτω από το όριο της φτώχειας, ουρές
πεινασμένων στα διάφορα συσσίτια. Σε
πολιτικό επίπεδο οικοδομείται ένα
κράτος εκτάκτου ανάγκης που τσαλαπατά
δημοκρατικές ελευθερίες και συνταγματικά
δικαιώματα σε πλήρη συνεργασία με τη
Χ.Α . Αντίστοιχα, στο δημόσιο αναγγέλλουν
15.000 απολύσεις το επόμενο διάστημα και
2.000 μέχρι τον Ιούνη, διαλύοντας ότι έχει
απομείνει από το κοινωνικό κράτος. Αυτό
είναι το “success story” της
Ελλάδας της Ε.Ε και του ευρώ. Η Ε.Ε,
παράλληλα, ως ανώτατο κέντρο συντονισμού
των αντιλαϊκών πολιτικών επιχειρεί με
το δημοσιονομικό σύμφωνο σταθερότητας
να μετατρέψει όλους τους ευρωπαϊκούς
λαούς σε σύγχρονους είλωτες της
οικονομικής ανταγωνιστικότητας. Η
ευρωπαϊκή σφαγή της Κύπρου και το
επικείμενο νέο κούρεμα του ελληνικού
χρέους προδιαγράφουν το Μνημόνιο 4.
Σταθεροποίηση και ανάπτυξη για τη
συγκυβέρνηση και την Ε.Ε σημαίνουν
ομαλοποίηση της μνημονιακής βαρβαρότητας
και κινεζοποίηση των εργαζομένων.
Στην εκπαίδευση,
το Υπουργείο Παιδεία προχωρά με βίαιο
τρόπο στην υλοποίηση του φτηνού σχολείου
της αγοράς σύμφωνα με τις οδηγίες του
ΟΟΣΑ και της Ε.Ε, υπονομεύοντας τα
μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και
τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
- Με την εγκύκλιο που έστειλε στα σχολεία στις αρχές Απρίλη εξαφάνισε 10.000 οργανικές θέσεις, δημιουργώντας 4θέσεις και 5θέσιες σχολικές μονάδες, καρατομώντας παράλληλα τα μεγαλύτερα σχολεία μέσω συγχωνεύσεων και συμπτύξεων τμημάτων. Στόχος είναι απόλυση 10.000 αναπληρωτών συναδέλφων και η ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων όλων των εκπαιδευτικών
- Με το Π.Δ για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, καταργεί το αμετάθετο και την οργανική θέση, μετατρέποντας τους εκπαιδευτικούς σε διαρκούς ταξιδιώτες, χωρίς προσωπική ζωή και οικογενειακό προγραμματισμό
- Κατέθεσε τρία σχέδια αξιολόγησης (Π.Δ για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, γενίκευση αυτοαξιολόγησης, ΑΔΙΠΠΔΕ) διαμορφώνοντας ένας τερατώδες γραφειοκρατικό σύστημα ελέγχου και επόπτευσης του εκπαιδευτικού συστήματος, με προφανή στόχο την ταξική κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, την υποταγή των εκπαιδευτικών, τη μισθολογική τους καθήλωση και τελικά την απόλυση.
- Αύξησε το ωράριο των συναδέλφων μας στη δευτεροβάθμια, προετοιμάζοντας την αντίστοιχη αύξηση στην πρωτοβάθμια.
- Με το νέο πειθαρχικό των δημοσίων υπαλλήλων, ο κάθε εκπαιδευτικός είναι εκτεθειμένος στην κρατική αυθαιρεσία και τους “αγανακτισμένους γονείς” της Χ.Α. Ένα πέπλο φόβου απλώνεται πάνω από την εκπαίδευση, όπου ο καθένας μπορεί να βρεθεί σε καθεστώς υποχρεωτικής αργίας, ακόμη και για θέματα που καμιά σχέση δεν έχουν με το εκπαιδευτικό έργο.
- Το νομοσχέδιο Μανιτάκη για το δημόσιο αλλάζει ριζικά το καθεστώς των αναρρωτικών αδειών και οριστικοποιεί ότι είμαστε όλοι ανασφάλιστοι και μπορούμε να απολυθούμε, αν υπάρχουν ή προκύψουν σοβαρά προβλήματα υγείας. Παράλληλα η στόχος της μείωσης του δημόσιου τομέα κατά 150.000 χιλιάδες εργαζομένους μέσω και απολύσεων δε μπορεί παρά να αφορά και τους εκπαιδευτικούς. Το σχέδιο αξιολόγησης, η αύξηση του ωραρίου, οι υπεραριθμίες, η γνωμάτευση του νομικού συμβούλου του κράτους για τους συναδέλφους από τις παιδαγωγικές ακαδημίες και η κατάργηση χιλιάδων οργανικών είναι οι αναγκαίες προϋποθέσεις για να ανοίξει το επόμενο διάστημα η συζήτηση των απολύσεων και στο χώρο της εκπαίδευσης.
Ακόμη και οι
ίδιοι παραδέχονται ότι ο Σεπτέμβρης θα
είναι δύσκολος και σε τίποτα το σχολείο
δε θα θυμίζει αυτό που μέχρι σήμερα
γνωρίσαμε.
Απέναντι
σε αυτή τη δραματική
και κρίσιμη πραγματικότητα και με το
ενδεχόμενο, η επίθεση να επιταχυνθεί
τον Οκτώβριο μετά την ολοκλήρωση των
γερμανικών εκλογών, με ένα νέο πακέτο
μέτρων, το εκπαιδευτικό και το ευρύτερο
εργατικό κίνημα δε μπορούν να μείνουν
με σταυρωμένα τα χέρια. Οφείλουμε και
ως πρωτοβάθμιος σύλλογος και ως ομοσπονδία
να σχεδιάσουμε την απάντησή μας με ένα
πλαίσιο αιτημάτων που θα αγγίζουν το
πραγματικό περιεχόμενο της καπιταλιστικής
επίθεσης και θα εκφράζουν τις σύγχρονες
εργασιακές και μορφωτικές ανάγκες της
νεολαίας και της εργαζόμενης και άνεργης
πλειοψηφίας. Να συμβάλλουμε στην
οικοδόμηση ενός ευρύτατου κοινωνικού
μετώπου αντίστασης και ανατροπής της
πολιτικής συγκυβέρνησης- Ε.Ε-ΔΝΤ. Η
εμπειρία της κοινής συμπόρευσης με τους
γονείς όλο το προηγούμενο διάστημα, η
ανοικτή συζήτηση για το ποιο σχολείο
παλεύουμε, η δυναμική της απεργίας των
καθηγητών και η παρακαταθήκη του
συντονισμού με άλλους κλάδους είναι
πολύτιμη για τις αναμετρήσεις που έχουμε
μπροστά μας .
Με βάση τα
παραπάνω προτείνουμε το εξής διεκδικητικό
πλαίσιο και πρόγραμμα δράσης :
Α. Διεκδικητικό
πλαίσιο.
1. Ανατροπή του
μνημονίου κυβέρνησης –κεφαλαίου –ΕΕ
–ΔΝΤ του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος
Σταθερότητας και του Συμφώνου για το
ευρώ. Να πάρουν πίσω όλα τα αντεργατικά
μέτρα
2. Παύση πληρωμών
του χρέους – μη αναγνώριση του χρέους,
άρνηση – διαγραφή του χρέους, όχι στο
μονόδρομο της Ε.Ε και της ΟΝΕ.
3. Κρατικοποίηση των τραπεζών και δημόσιος έλεγχος σε όλες υπηρεσίες παροχής δημόσιων αγαθών (ρεύμα, νερό) Καμιά ιδιωτικοποίηση δημόσιου πλούτου . Εξασφάλιση των λαϊκών καταθέσεων και των αποθεματικών των ταμείων, κατάργηση των αντιασφαλιστικών νόμων.
4.Αναδιανομή εισοδήματος προς όφελος της εργαζόμενης πλειοψηφίας. Σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους. Όχι στην ελαστική εργασία και στην άρση της μονιμότητας. Κάλυψη όλων των αναγκών, πραγματικών και λειτουργικών, με νέες οργανικές θέσεις και με μόνιμους μαζικούς διορισμούς. Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, μαζικοί διορισμοί με βάση το χρόνο λήψης πτυχίου. Μονιμοποίηση όλων όσων έχουν εργαστεί στην εκπαίδευση με οποιαδήποτε σχέση εργασίας. Κατάργηση του νέου μισθολόγιου – βαθμολόγιου λαιμητόμο και στη σύνδεση μισθού παραγωγικότητας αξιολόγησης. Καμιά απόλυση εκπαιδευτικών και δημοσίων υπαλλήλων.
3. Κρατικοποίηση των τραπεζών και δημόσιος έλεγχος σε όλες υπηρεσίες παροχής δημόσιων αγαθών (ρεύμα, νερό) Καμιά ιδιωτικοποίηση δημόσιου πλούτου . Εξασφάλιση των λαϊκών καταθέσεων και των αποθεματικών των ταμείων, κατάργηση των αντιασφαλιστικών νόμων.
4.Αναδιανομή εισοδήματος προς όφελος της εργαζόμενης πλειοψηφίας. Σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους. Όχι στην ελαστική εργασία και στην άρση της μονιμότητας. Κάλυψη όλων των αναγκών, πραγματικών και λειτουργικών, με νέες οργανικές θέσεις και με μόνιμους μαζικούς διορισμούς. Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, μαζικοί διορισμοί με βάση το χρόνο λήψης πτυχίου. Μονιμοποίηση όλων όσων έχουν εργαστεί στην εκπαίδευση με οποιαδήποτε σχέση εργασίας. Κατάργηση του νέου μισθολόγιου – βαθμολόγιου λαιμητόμο και στη σύνδεση μισθού παραγωγικότητας αξιολόγησης. Καμιά απόλυση εκπαιδευτικών και δημοσίων υπαλλήλων.
5. Όχι στο νέο
πειθαρχικό των δημοσίων υπαλλήλων.
Κατάργηση των σχετικών νόμων.
5. Δημόσια μόνο, υψηλού επιπέδου, δωρεάν παιδεία με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών. Ενιαίο δημόσιο δωδεκάχρονο σχολείο της κριτικής συνειδητοποίησης, ένα σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών. Όχι στο «Νέο Σχολείο» της αγοράς. Κατάργηση του νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση (ν. 2986, καθηκοντολόγιο νέο βαθμολόγιο, νόμος 4142/2013 για την ΑΔΙΠΠΔΕ). Όχι στην αξιολόγηση - χειραγώγηση και την αυτοαξιολόγηση κατηγοριοποίηση σχολείων - μαθητών -εκπαιδευτικών. Κανένας συνάδελφος μέντορας – αξιολογητής. Δίχρονη δημόσια και δωρεάν υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα νήπια και προνήπια (4-6 ετών). Όχι στην ιδιωτικοποίηση και την αποκέντρωση των νηπιαγωγείων. Κατοχύρωση του ωραρίου των νηπιαγωγών. Καμιά αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών, απόσυρση του νόμου για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις. Κανένα κλείσιμο, συγχώνευση, υποβιβασμός των σχολικών μονάδων.
5. Δημόσια μόνο, υψηλού επιπέδου, δωρεάν παιδεία με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών. Ενιαίο δημόσιο δωδεκάχρονο σχολείο της κριτικής συνειδητοποίησης, ένα σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών. Όχι στο «Νέο Σχολείο» της αγοράς. Κατάργηση του νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση (ν. 2986, καθηκοντολόγιο νέο βαθμολόγιο, νόμος 4142/2013 για την ΑΔΙΠΠΔΕ). Όχι στην αξιολόγηση - χειραγώγηση και την αυτοαξιολόγηση κατηγοριοποίηση σχολείων - μαθητών -εκπαιδευτικών. Κανένας συνάδελφος μέντορας – αξιολογητής. Δίχρονη δημόσια και δωρεάν υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα νήπια και προνήπια (4-6 ετών). Όχι στην ιδιωτικοποίηση και την αποκέντρωση των νηπιαγωγείων. Κατοχύρωση του ωραρίου των νηπιαγωγών. Καμιά αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών, απόσυρση του νόμου για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις. Κανένα κλείσιμο, συγχώνευση, υποβιβασμός των σχολικών μονάδων.
Πρόγραμμα
δράσης
Με βάση αυτό το
διεκδικητικό πλαίσιο, από το Σεπτέμβρη
:
- Παίρνουμε αποφάσεις από τους συλλόγους διδασκόντων ενάντια σε κάθε σχέδιο αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Παρεμβαίνουμε στην κατεύθυνση της ακύρωσης των σεμιναρίων για την αξιολόγηση- προπομπό της απόλυσης και της υποταγής του εκπαιδευτικού.
- Ανοικτές συναντήσεις με συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, κοινή συμπόρευση στην κατεύθυνση της οικοδόμησης κοινωνικών συμμαχιών και της ευρύτερης δυνατής υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου. Εμβάθυνση του διακλαδικού συντονισμού μέσα από το Συντονιστικό σωματείων και εργαζομένων στις Κυκλάδες.
- Παράσταση διαμαρτυρίας σε περιφέρεια και διεύθυνση πρωτοβάθμιας για τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και πάλη για διορισμούς αναπληρωτών.
- Προτείνουμε με την έναρξη της σχολικής χρονιάς την προκήρυξη πενθήμερης απεργιακής κινητοποίησης που θα συνοδεύεται από πολύμορφες δράσεις και συλλαλητήρια με σκοπό να μην ανοίξουν το Σεπτέμβρη τα σχολεία. Απευθύνουμε την πρόταση αυτή και επιδιώκουμε να συντονιστούμε με ολόκληρο το εκπαιδευτικό και εργατικό κίνημα. Στόχο έχει να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις απεργιακής συμπόρευσης και με άλλους κλάδους για την εκδήλωση απεργίας διαρκείας με επαναλαμβανόμενες μορφές. Μιας απεργίας που θα υπερβαίνει τα κλαδικά και θα έχει διακλαδικά – πανεργατικά χαρακτηριστικά. Την τελευταία ημέρα αυτής θα ακολουθήσει νέος γύρος Γ.Σ. για την εκτίμηση της απεργιακής πορείας. Η συνέχιση του απεργιακού αγώνα με επαναλαμβανόμενες μορφές, η έκταση και η ένταση αυτών των μορφών θα εξαρτηθούν από το βαθμό ανάπτυξης του εργατικού κινήματος, τη δυνατότητα συμπόρευσης με άλλους κλάδους και βέβαια την εκφρασμένη θέληση των εκπαιδευτικών στις Γενικές Συνελεύσεις
B . Ψήφισμα
Συμπαράστασης στο συνάδελφο Γκουλιώνη
O
εκπαιδευτικός Γκουλιώνης Στέφανος,
δάσκαλος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου
Λάρισας για παιδιά με αυτισμό, έχει
τεθεί σε αργία από το Υπουργείο Παιδείας
και κινδυνεύει με απόλυση.
Το «έγκλημα»
του Στ. Γκουλιώνη είναι ότι συμμετείχε
μαζί με χιλιάδες λαού σε ολόκληρη τη
χώρα, στη διαδήλωση της 25ης Μαρτίου
2012 στη Λάρισα που είχαν εξαγγείλει και
πραγματοποίησαν σωματεία και συλλογικότητες
ενάντια στον κοινωνικό Αρμαγεδώνα που
έχουν εξαπολύσει κυβέρνηση, Ε.Ε και ΔΝΤ.
Εκεί τον συνέλαβαν εντελώς αναίτια και
άδικα και παραπέμφθηκε σε δίκη με την
ψεύτικη κατηγορία της αντίστασης κατά
της αρχής, όπου καταδικάστηκε πρωτόδικα
με αναστολή από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο
Λάρισας. Η υπόθεση αυτή εκκρεμεί να
κριθεί στις 24/10/2013 και πάλι στο Εφετείο
Λάρισας.
Ο κατήφορος του
κυβερνητικού αυταρχισμού γίνεται ακόμα
πιο επικίνδυνος μετά την παραπομπή του
συναδέλφου σε καθεστώς αργίας, απόφαση
που καταργεί πλήρως το τεκμήριο της
αθωότητας. Ο νέος πειθαρχικός κώδικας
με τον τρόπο αυτό στην ουσία ακυρώνει
τα πολιτικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα
του δημοσίου υπαλλήλου μια και με την
αόριστη αυτή κατηγορία στην ουσία δίνει
τη δυνατότητα να διωχθεί το φρόνημα και
η πολιτική συμπεριφορά, ενώ τον υπάλληλο
τον κατατάσσει στους επίορκους!!!
Ταυτόχρονα ο 4093/2012, οδηγεί σε αργία τον
υπάλληλο που έχει παραπεμφθεί στο
πειθαρχικό ακόμα κι αν η υπόθεσή του
δεν έχει τελεσιδικήσει.
Δε χωράει καμία
αμφιβολία ότι ο νέος Πειθαρχικός Κώδικας
επιδιώκει την επιβολή κλίματος πειθάρχησης
και φόβου προκειμένου να περάσουν οι
απολύσεις στο δημόσιο για να ικανοποιηθούν
οι απαιτήσεις της Τρόικας. Είναι ολοφάνερο
ότι το καθεστώς επιδιώκει να τρομοκρατήσει
τους εργαζόμενους ώστε να αποδεχτούν
σιωπηλά και υποταγμένα τις κυβερνητικές
αποφάσεις. Θέλει να σπείρει το φόβο, να
κρατήσει ομήρους τους αγωνιστές του
κινήματος και να ποινικοποιήσει κάθε
κίνημα ανατροπής αυτής της πολιτικής.
Η Γ.Σ συνέλευση
του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών
Σύρου-Τήνου- Μυκόνου δηλώνει την αμέριστη
συμπαράστασή και αλληλεγγύη της στο
συνάδελφο Γκουλιώνη . Απαιτούμε:
Να
σταματήσει κάθε δίωξη του Στ. Γκουλιώνη
Κατάργηση
του 4057/2012 και του 4093/2012.
Γ.
Απόφαση για το πειθαρχικό των δημοσίων
υπαλλήλων
Με το Ν.4093/2012
επιχειρείται η περαιτέρω αυστηροποίηση
και διεύρυνση του πειθαρχικού δικαίου
των δημοσίων υπαλλήλων. Με τις διατάξεις
του νόμου αυτού αυξάνονται και διευρύνονται
οι περιπτώσεις επιβολής του μέτρου της
αργίας, ακόμα και χωρίς τη γνωμοδότηση
του αρμόδιου πειθαρχικού συμβουλίου,
απλά και μόνο με την άσκηση πειθαρχικής
δίωξης, για οποιοδήποτε πειθαρχικό
παράπτωμα, καταργώντας έτσι το συνταγματικά
κατοχυρωμένο τεκμήριο της αθωότητας.
Η αυταρχική και
αντιδημοκρατική αλλαγή του πειθαρχικού
δικαίου των δημοσίων υπαλλήλων στοχεύει
στην υποταγή του κόσμου της εργασίας
στις μνημονιακές δεσμεύσεις και ανοίγει
το δρόμο των μαζικών και τυφλών απολύσεων.
Ιδιαίτερα στο τομέα της εκπαίδευσης, ο
εκπαιδευτικός γίνεται έρμαιο των
θελήσεων της διοίκησης, της κρατικής
αυθαιρεσίας και των διάφορων ακροδεξιών
ομάδων, με αποτέλεσμα να υπονομεύεται
στην πράξη η παιδαγωγική ελευθερία και
αυτονομία του . Επιθυμούν να βασιλεύει
παντού ο φόβος, προκειμένου να τσακίσουν
κάθε πιθανότητα αμφισβήτησης της
πολιτικής τους.
Με τις νέες
πειθαρχικές ρυθμίσεις το ελληνικό
δημόσιο επιστρέφει στη μετεμφυλιακή
περίοδο της περιορισμένης δημοκρατίας
και της ανοικτής αντιδημοκρατικής
εκτροπής, όπου ο καθένας μπορεί ανά πάσα
στιγμή να βρεθεί ένοχος και να απολυθεί.
Πολύ εύκολα μπορεί πλέον να ποινοκοποιηθεί
το φρόνημα, οι πολιτικές πεποιθήσεις
και η συνδικαλιστική δράση των εργαζομένων
. Το νέο πειθαρχικό δίκαιο αποδεικνύει
στην πράξη τον αντιδημοκρατικό κατήφορο
της συγκυβέρνησης. Από αυτή την άποψη
το νέο πειθαρχικό δίκαιο δεν αφορά μόνο
το δημόσιο τομέα, αλλά προσβάλλει
έμπρακτα τις δημοκρατικές ελευθερίες
του ελληνικού λαού.
Η Γ.Σ των Δασκάλων
και Νηπιαγωγών Σύρου-Τήνου-Μυκόνου
διεκδικεί και παλεύει :
- Να πάρει απόφαση η Γ.Σ των αντιπροσώπων της ΔΟΕ για κατάργηση του νέου πειθαρχικού νόμου και η ομοσπονδία έμπρακτα να στηρίξει κάθε συνάδελφο που με βάση το νέο πειθαρχικό δίκαιο βρίσκεται σε καθεστώς αργίας
- Κατάργηση του 4057/2012 και του 4093/2012
Δ.
Απόφαση για τα οικονομικά της ομοσπονδίας
Οι
Γ.Σ του Συλλόγου Δ-Ν Σύρου-Τήνου- Μυκόνου
διεκδικούν μείωση της συνδρομής προς
τη ΔΟΕ και διαφάνεια στα οικονομικά της
με παραστατικά για κάθε έξοδο.
Ε.
Απόφαση της Γ.Σ Σύρου για το Δ.Σ Βάρης .
"H
Γενική Συνέλευση Σύρου του Συλλόγου
Δασκάλων Νηπιαγωγών Σύρου Τήνου Μυκόνου
λαμβάνοντας υπόψη τα κτιριακά προβλήματατου
Δημοτικού Σχολείου Βάρης- Μάννα
(διδακτηρίου Βάρης) και συγκεκριμένα
ότι :
- Η αίθουσα
πληροφορικής του σχολείου –εξαιτίας
πτώσης επιχρισμάτων-παραμένει κλειστή
από τον Απρίλιο ,ενώ επείγει η άμεση
μεταφορά του ηλεκτρονικού εξοπλισμού
σε κενή αίθουσα.
-27 μαθητές
καθολικού δόγματος του σχολείου
(Δ’-Ε’-ΣΤ’ τάξεων 6 ώρες εβδομαδιαίως),
δεν διαθέτουν-μέχρι το τέλος της σχολικής
χρονιάς- εναλλακτική αίθουσα διδασκαλίας
για την παράλληλη διδασκαλία του
μαθήματος των Θρησκευτικών.
-Η αύξηση του
μαθητικού πληθυσμού του σχολείου καθιστά
επιτακτική την δυνατότητα χρήσης μιας
επιπλέον διδακτικής αίθουσας, ούτως
ώστε να μπορεί να γίνει χωρισμός
μιας τάξης σε δύο τμήματα την επόμενη
σχολική χρονιά
-Παραμένουν
αναξιοποίητα -ελλείψει χώρων- σε
αποθηκευτικούς χώρους εκατοντάδες
τόμοι παιδικών και εκπαιδευτικών
βιβλίων, καθώς και όργανα φυσικής-χημείας
ζητά από τη
Δημοτική Επιτροπή Παιδείας Δήμου Σύρου
Ερμούπολης να θέσει στην επόμενη
συνεδρίασή της -ως θέμα ημερήσιας
διάταξης- την άμεση διάθεση κλειστών
αιθουσών του σχολικού συγκροτήματος
Βάρης για τις πιεστικές στεγαστικές
ανάγκες του σχολείου, και συγκεκριμένα
:
-για τη μεταστέγαση
της αίθουσας πληροφορικής
-για τη λειτουργία
αίθουσας διδασκαλίας Θρησκευτικών προς
χρήση των μαθητών καθολικού δόγματος
-για τη λειτουργία
βιβλιοθήκης-εργαστηρίου πληροφορικής
(όπως έχει αιτηθεί ήδη από τον Ιανουάριο
το Σχολικό Συμβούλιο του σχολείου)
προς όφελος των
μαθητών και της αναβάθμισης της μαθησιακής
διαδικασίας".