Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011

Συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τη Γραμματέα του Κ.Κ.Ε. Κ. Αλέκα Παπαρήγα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
            Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των κομμάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου για τα συσσωρευμένα προβλήματα που θα υπάρξουν στο χώρο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στην αρχή της νέας σχολικής χρονιάς, πραγματοποιήθηκε σήμερα 30-8-2011 συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τη Γραμματέα του Κ.Κ.Ε. κ. Αλέκα Παπαρήγα.

Από την πλευρά της Δ.Ο.Ε. αναλύθηκαν τα προβλήματα της νέας χρονιάς, μιας σχολικής χρονιάς, που χαρακτηρίζεται ως η χειρότερη των τελευταίων 50 χρόνων αφού οι διορισμοί είναι «μηδενικοί», τα σχολεία θα έχουν χιλιάδες λειτουργικά κενά, τα βιβλία θα καθυστερήσουν να φτάσουν αφού δεν έχει εκτυπωθεί κανένα και  οι σχολικές επιτροπές θα καταρρεύσουν κάτω από την οικονομική ασφυξία.

Η εκπαιδευτική κοινότητα των 70.000 εκπαιδευτικών της Π.Ε. συνυπολογίζοντας όλα τα παραπάνω, θα βρεθεί στο δρόμο του αγώνα για την προάσπιση του Δημοσίου και Δωρεάν χαρακτήρα της Εκπαίδευσης.

Η κ. Παπαρήγα  μετά τη συνάντηση έκανε την παρακάτω δήλωση: «Το ΚΚΕ είναι σήμερα πανέτοιμο να πάρει μέρος και να στηρίξει τους αγώνες των εκπαιδευτικών, τους αγώνες των δασκάλων, πρώτα πρώτα για την αντιμετώπιση οξυμένων προβλημάτων, που έχουν σχέση με τη χρηματοδότηση των αναγκών της Παιδείας, της λειτουργίας των σχολείων, για μαζικούς διορισμούς μόνιμων δασκάλων και όχι αυτό το αίσχος των ωρομίσθιων και των ελαστικών εργασιακών σχέσεων, για μισθούς ανθρώπινους. Εμείς π.χ. δεν έχουμε παραιτηθεί από τη θέση για 2.000 μεικτό μισθό για το δάσκαλο που έχει τελειώσει το Πανεπιστήμιο. Και πάνω απ' όλα πρέπει να αγωνιστούμε για να μην εξελιχθεί το σχολείο σε ακόμα χειρότερη κατάσταση απ' ό,τι είναι, σε ένα σχολείο της αγοράς, όπου στο επίπεδο του ίδιου δήμου θα υπάρχουν δημόσια σχολεία πρώτης, δεύτερης και τρίτης κατηγορίας. Και οπωσδήποτε πρέπει να αποτρέψουμε μια σειρά άμεσα μέτρα της κυβέρνησης που περνάνε στο χώρο της δημοτικής Παιδείας και γενικότερα και να αποτρέψουμε το ακόμα χειρότερο να περάσει στην πράξη πλήρως το σχολείο στη λειτουργία του δήμου. Να έχουμε αντί δασκάλους δημόσιους υπαλλήλους, να έχουμε υπαλλήλους του δήμου, πράγμα που θα οδηγήσει στην πλήρη υποβάθμιση της μόρφωσης της μεγάλης πλειοψηφίας των παιδιών, που ανήκουν στα εργατικά λαϊκά στρώματα»