30 Απριλίου 2020

Το Πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας επιβάλλει το σχολείο της αγοράς και των δεξιοτήτων




Συναδέλφισσες / οι


Σε συνέχεια της προηγούμενης ανακοίνωσής μας για το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, τονίζουμε πιο αναλυτικά τα εξής :


Μέσα σε συνθήκες πανδημίας, εγκλεισμού και απαγορεύσεων κυκλοφορίας και συγκεντρώσεων, με κλειστά σχολεία, το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση της ΝΔ έδωσε στη δημοσιότητα και θέτει σε δημόσια «διαβούλευση» το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιό της που αφορά όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Επιχειρούν με κλειστά σχολεία να προωθήσουν ήδη αποφασισμένες εκπαιδευτικές πολιτικές με βάση τις γενικές κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ, της Ε.Ε και του ΙΟΒΕ. Επιβάλλουν το φτηνό σχολείο της αγοράς, των δεξιοτήτων και της λεγόμενης αριστείας.


23 Απριλίου 2020

Να αποσυρθεί άμεσα το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο !


Εν μέσω πανδημίας, με τα σχολεία κλειστά, με τις απαγορεύσεις/περιορισμούς κυκλοφορίας και την αναστολή πολιτικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων σε πλήρη ισχύ, με τους εκπαιδευτικούς να αδυνατούν να πραγματοποιήσουν Γενικές Συνελεύσεις, η κυβέρνηση της Ν.Δ και το Υπουργείο Παιδείας έδωσαν, την Τετάρτη 22 Απριλίου, στη δημοσιότητα το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία με πρόθεση να το ψηφίσουν την επόμενη εβδομάδα. 


16 Απριλίου 2020

Για την τηλεκπαίδευση





Αγαπητοί γονείς , συνάδελφοι / ισσες


Ως σύλλογος από την αρχή της πανδημίας και του κλεισίματος των σχολείων είχαμε επισημάνει τα εξής :

09 Απριλίου 2020

Για την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για την υποβολή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών .


Εμπαιγμός της κοινωνίας, εκπαιδευτικών και μαθητών, της λαϊκής οικογένειας από το υπουργείο Παιδείας, την κ.α Κεραμέως και την κυβέρνηση!

Το υπουργείο Παιδείας για ακόμη μια φορά στήνει μια επικοινωνιακή παράσταση μπροστά στην κοινωνία αδιαφορώντας για τις πραγματικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας. Τη μία υπόσχεται την καθολική προσβασιμότητα των παιδιών και των εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες την επόμενη μιλούν απλά ότι “ η καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών)” .

03 Απριλίου 2020

ΔΟΕ : Για τις πιέσεις που ασκούνται προς τους εκπαιδευτικούς στην κατεύθυνση υιοθέτησης της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ως επιβεβλημένης


Από την πρώτη στιγμή της αναστολής λειτουργίας των εκπαιδευτικών μονάδων, οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που σε άμεση καθημερινή επικοινωνία με μαθητές και γονείς, υλοποιούν την ανατροφοδοτική διαδικασία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με κάθε πρόσφορο μέσο και με τη μέθοδο που επιλέγουν ως καταλληλότερη. Αφιερώνοντας απεριόριστο αριθμό ωρών προσωπικής εργασίας, πέραν της υπηρεσιακής τους υποχρέωσης, παρά τα πολλά προβλήματα όπως η έλλειψη ψηφιακών υποδομών, υλικών αλλά και το επιβαρυμένο και «αδύναμο» σχολικό δίκτυο, καταφέρνουν μέσω e-mail, με χρήση των ιστολογίων των σχολικών μονάδων όπου αναρτούν εκπαιδευτικό υλικό, με σύγχρονη επικοινωνία με την τάξη τους μέσω ποικίλων πλατφορμών, με αξιοποίηση των ψηφιακών τάξεων και πλατφορμών που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας καθώς και με πολλούς ακόμη τρόπους που υιοθετούν από κοινού με τη μαθητική κοινότητα με βάση τις ιδιαίτερες συνθήκες, τον τύπο σχολείου και τον τόπο λειτουργίας του, να αποτελούν το μοναδικό στήριγμα των μαθητών τους στη μαθησιακή διαδικασία μέσα σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία.

02 Απριλίου 2020

Για την τηλεκπαίδευση του υπουργείου Παιδείας



Συναδέλφισσες / οι

Σε συνέχεια της προηγούμενης απόφασής μας έχουμε να δηλώσουμε τα εξής :

α. Το υπουργείο Παιδείας, εν μέσω μιας πρωτοφανούς κρίσης παράγει πολιτική, μια πολιτική που την θεωρούμε αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή , γιατί αφενός υποτιμά τα τεχνικά προβλήματα με τις ποικίλες πλατφόρμες του - προβλήματα που δεν είναι απλά τεχνικά, αλλά βαθύτατα ταξικά και πολιτικά - και αφετέρου τη δυνατότητα πρόσβασης όλων των παιδιών και των εκπαιδευτικών σε αυτές. Στην πράξη καλλιεργεί το δόγμα της “ατομικής ευθύνης”, που συμπυκνώνεται στο εμείς προσπαθούμε (ως υπουργείο), οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν, δεν ξέρουν και δε θέλουν. Συγχρόνως προσπαθεί να κρύψει τη γύμνια των πολιτικών των μνημονίων, με την υποχρηματοδότηση της παιδείας και την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου, την εκκωφαντική απουσία της Ε.Ε απ’ τις πραγματικές ανάγκες των λαών της και τον νεοφιλελεύθερο ρόλο του ΟΟΣΑ, που μέχρι χθες θεωρούσε ότι το κύριο πρόβλημα του ελληνικού σχολείου είναι τα μετρήσιμα δεδομένα. To εκπαιδευτικό τους μοντέλο είναι απλά σε κρίση και κατάρρευση . Αυτή είναι η αλήθεια και όχι ο βαθμός εμβάθυνσης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

22 Μαρτίου 2020

Σχετικά με τις εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας για την εξ' αποστάσεως εκπαίδευση.


Συναδέλφισσες / οι

Η πανδημία του κορωνοϊού διαμορφώνει αναμφίβολα μια πρωτόγνωρη κοινωνική και εκπαιδευτική πραγματικότητα. Ήδη τα σχολεία μας είναι κλειστά δύο εβδομάδες και θα είναι κλειστά μέχρι και τις αρχές Μάη. Παράλληλα, η χώρα έχει μπει σε καραντίνα και έχει παγώσει, ουσιαστικά, κάθε κοινωνική και εργασιακή δραστηριότητα. Σε αυτές τις συνθήκες ευχόμαστε δύναμη και υγεία σε όλους τους συναδέλφους / ισσες και στους μαθητές μας και τις οικογένειές τους.


06 Μαρτίου 2020

Όχι στη βία και στην καταστολή ενάντια στους πρόσφυγες και τους κατοίκους των νησιών.


Η κυβέρνηση έστειλε τα ΜΑΤ για να επιβάλλουν την επίταξη χώρων και την κατασκευή νέων στρατοπέδων-φυλακών προσφύγων σε 5 νησιά του Αιγαίου, λίγες μόνο μέρες μετά την ανακοίνωση για τοποθέτηση θαλάσσιου φράκτη στο Β. Αιγαίο. Οι δυνάμεις καταστολής αφού επιτέθηκαν από κοινού με το παρακράτος των φασιστικών και ξενοφοβικών συμμοριών στους πρόσφυγες, τώρα συνεχίζουν και απέναντι στους κατοίκους των νησιών. Αυτή η πολιτική αποτελεί συνέχεια της αυστηροποίησης των όρων παροχής ασύλου στους πρόσφυγες και της νέας συμφωνίας για τις βάσεις των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, από τις οποίες ξεκινούν οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις στις γειτονικές μας χώρες που γεννούν τα καραβάνια των προσφύγων.


04 Μαρτίου 2020

Σύνταξη στα βαθιά γεράματα !




Σύνταξη στα βαθιά γεράματα θεσμοθέτησε ο νέος νόμος Βρούτση για το σύνολο του κόσμου της εργασίας, ανατρέποντας τα ήδη υψηλά ηλικιακά όρια συνταξιοδότησης (67 έτη) . Με βάση την αναλογιστική μελέτη που συνοδεύει την αντιασφαλιστική μεταρρύθμιση της κυβέρνησης το όριο συνταξιοδότησης αυξάνεται στα 68 έτη μέσα στο 2024, τα επόμενα δηλαδή 4 χρόνια. Η ρύθμιση αυτή βασίζεται στις διατάξεις του νόμου Κατρούγκαλου, η οποία προβλέπει ότι τα όρια συνταξιοδότησης των ασφαλισμένων θα ανακαθορίζονται με τη μεταβολή του προσδόκιμου όρου ζωής του πληθυσμού της χώρας.


Πρόταση 77 συλλόγων Π.Ε - ΕΛΜΕ υπέρ της κύρηξης απεργίας αποχής από την αξιολόγηση


16 Φεβρουαρίου 2020

Σύσταση οργανικών θέσεων για όλα τα διδακτικά αντικείμενα που διδάσκονται στην Π. Ε. – Οργανικές θέσεις και μόνιμη – σταθερή εργασία για όλες/όλους τις/τους εκπαιδευτικούς της Π. Ε


Σύμφωνα με τις πάγιες και διαρκώς επιβεβαιωμένες από τις Γ. Σ. των μελών του συλλόγου μας θέσεις – διεκδικήσεις μας, τονίζουμε για άλλη μια φορά την άμεση αναγκαιότητα σύστασης οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών για όλα τα διδακτικά αντικείμενα της Π. Ε. 


12 Φεβρουαρίου 2020

Να καταργηθεί το αντιασφαλιστικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Όλοι /ες στην απεργία την Τρίτη 18 Φλεβάρη . Απεργιακή συγκέντρωση στις 10:30 στην περιφέρεια Ν. Αιγαίου




Το ασφαλιστικό νομοσχέδιο που προωθεί άμεσα για ψήφιση η κυβέρνηση της ΝΔ, βρίσκεται υπό την «μπαγκέτα» του ΔΝΤ, της Ε.Ε. και του Σ.Ε.Β. και πατάει στην αντιασφαλιστική τομή που συμπύκνωσε ο νόμος Κατρούγκαλου καθώς και σε όλους τους αντιασφαλιστικούς νόμους και ρυθμίσεις της τελευταίας 20ετίας. Στόχος του η διάλυση κάθε ασφαλιστικού δικαιώματος των εργαζομένων, οι συντάξεις πείνας που θα ανταποκρίνονται στις δημοσιονομικές απαιτήσεις της οικονομικής επιτήρησης, η εργασία μέχρι τα βαθιά γεράματα και η εμπορευματοποίηση της κοινωνικής ασφάλισης προκειμένου η τελευταία να αποτελέσει πεδίο κερδοφορίας ασφαλιστικών και χρηματιστηριακών επιχειρήσεων.

Όχι στη σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου




Με βάση πρόσφατες δηλώσεις και συνεντεύξεις της Υπουργού Παιδείας, πρόθεση του υπουργείου είναι η κατάτμηση του προγράμματος των νηπιαγωγείων διαμέσου της εισαγωγής διακριτικών διδακτικών αντικειμένων και διδακτικού εγχειριδίου/ βιβλίου . Δεν είναι μια πρωτοτυπία του υπουργείου καθώς βασική κατεύθυνση της νεοφιλελεύθερης πολιτικής στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση διεθνώς είναι λειτουργία του νηπιαγωγείου στην κατεύθυνση της προετοιμασίας για την επόμενη βαθμίδα στη βάση μετρήσιμων δεξιοτήτων γραμματισμού, αρίθμησης και των λεγόμενων ήπιων δεξιοτήτων. Στη βάση άλλωστε των παραπάνω πραγματοποιείται και η εξωτερική αξιολόγηση των νηπιαγωγείων σε πολλές χώρες.