08 Δεκεμβρίου 2010

Απόφαση της ΔΟΕ για επίσχεση εργασίας αναπληρωτών μέσω ΕΣΠΑ

Συνάδελφοι,
            Το Δ.Σ. της ΔΟΕ, στη σημερινή του συνεδρίαση (8-12-2010), και αφού έλαβε υπόψη του το γεγονός ότι οι αναπληρωτές που προσελήφθησαν μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, παραμένουν απλήρωτοι επί τρίμηνο (Σεπτέμβρης – Οκτώβρης – Νοέμβρης), παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπ. Παιδείας, ομόφωνα αποφάσισε να καλέσει τους συναδέλφους αναπληρωτές ΕΣΠΑ να προβούν σε επίσχεση εργασίας, καταθέτοντας σχετική δήλωση στις Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από την  Πέμπτη 16 του Δεκέμβρη 2010 (με ευθύνη των Συλλόγων Π.Ε).
            Καλούμε  τους  Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε. να ενημερώσουν σχετικά τους συναδέλφους, να οργανώσουν την κατάθεση των δηλώσεων επίσχεσης εργασίας,   καθώς επίσης και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, τις μέρες επίσχεσης, στις Δ/νσεις Εκπαίδευσης. Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση μπορείτε να απευθύνεσθε στα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ και στο Νομικό Σύμβουλο. (Σας αποστέλλουμε τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της ΔΟΕ και υπόδειγμα δήλωσης).



ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΣΧΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    
      Των:
       1)………………………………….., εκπ/κού κλάδου……., κατοίκου….. …………….
       2)………………………………….., εκπ/κού κλάδου……., κατοίκου….. …………….
       3)………………………………….., εκπ/κού κλάδου……., κατοίκου….. …………….
ΠΡΟΣ
    
     Το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, όπως εκπροσωπείται στην υπό κρίση περίπτωση.
--------
    
     Κατ’αρχήν διαμαρτόμαστε και με την παρούσα για τη στάση της υπηρεσίας μας απέναντί μας και μάλιστα στην αρχή της εργασιακής μας σχέσης, αφού ενώ μας έχουν ανατεθεί καθήκοντα διδασκαλίας και ενώ προσφέρουμε ανελλιπώς τις υπηρεσίες μας, καθυστερείτε εντελώς παράνομα, αντισυμβατικά και αδικαιολόγητα την καταβολή των αποδοχών μας από1)…………... 2)...............3)..........αντίστοιχα.

     Επειδή η πιο πάνω κατάσταση μας έχει δημιουργήσει προβλήματα επιβίωσης, καθόσον στερούμαστε οιωνδήποτε άλλων πόρων και το μοναδικό και κύριο εισόδημά μας προέρχεται από αυτή μας την εργασία και δεν μπορούμε να καλύψουμε ούτε τις βασικές βιοτικές μας ανάγκες.

ΓIA TOYΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

Και με τη ρητή επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μας.

ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ

     Ότι ασκούμε το δικαίωμά μας για επίσχεση εργασίας, άρα απέχουμε από τα καθήκοντά μας, από……16/12/2010………..και μέχρις ότου μας καταβληθούν όλες οι καθυστερούμενες αποδοχές μας, σύμφωνα με το άρθρο 325 Α.Κ. Εξυπακούεται ότι είμαστε πάντοτε και ανά πάσα στιγμή στη διάθεση της Υπηρεσίας, πρόθυμοι και έτοιμοι να παράσχουμε εκ νέου την εργασία μας, ευθύς ως μας καταβληθούν όλες οι νόμιμες αποδοχές μας, συμπεριλαμβανομένων και αυτών του χρόνου της επίσχεσης εργασίας, ειδοποιώντας μας σχετικά για την άρση της υπερημερίας Σας.
……………-12-2010
Ο/Η ΔΗΛΩΝ/ ΟΥΣΑ



ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΣΧΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    
      Του/της……………………………….., εκπ/κού κλάδου……., κατοίκου….. …………….
ΠΡΟΣ
    
     Το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, όπως εκπροσωπείται στην υπό κρίση περίπτωση.
--------
    
     Κατ’αρχήν διαμαρτύρομαι και με την παρούσα για τη στάση της υπηρεσίας μου απέναντί μου και μάλιστα στην αρχή της εργασιακής μας σχέσης, αφού ενώ μου έχουν ανατεθεί καθήκοντα διδασκαλίας και ενώ προσφέρω ανελλιπώς τις υπηρεσίες μου, καθυστερείτε εντελώς παράνομα, αντισυμβατικά και αδικαιολόγητα την καταβολή των αποδοχών μου από……………..
    Επειδή η πιο πάνω κατάσταση μου έχει δημιουργήσει προβλήματα επιβίωσης, καθόσον στερούμαι οιωνδήποτε άλλων πόρων και το μοναδικό και κύριο εισόδημά μου προέρχεται από αυτή μου την εργασία και δεν μπορώ να καλύψω ούτε τις βασικές βιοτικές μου ανάγκες.
ΓIA TOYΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και με τη ρητή επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.
ΔΗΛΩΝΩ
     Ότι ασκώ το δικαίωμά μου για επίσχεση εργασίας, άρα απέχω από τα καθήκοντά μου, από……………..και μέχρις ότου μου καταβληθούν όλες οι καθυστερούμενες αποδοχές μου, σύμφωνα με το άρθρο 325 Α.Κ. Εξυπακούεται ότι είμαι πάντοτε και ανά πάσα στιγμή στη διάθεση της Υπηρεσίας, πρόθυμος/η και έτοιμος/η να παράσχω εκ νέου την εργασία μου, ευθύς ως μου καταβληθούν όλες οι νόμιμες αποδοχές μου, συμπεριλαμβανομένων και αυτών του χρόνου της επίσχεσης εργασίας, ειδοποιώντας με σχετικά για την άρση της υπερημερίας Σας.
……………-12-2010
Ο/Η ΔΗΛΩΝ /ΟΥΣΑ