15 Μαρτίου 2011

ΔΟΕ : ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ-ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

   Το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, καταδικάζει την ενέργεια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε υποβιβασμούς, καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων σε όλη τη χώρα, χωρίς ουσιαστικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία.
Η τακτική να αντιμετωπίζεται ο χώρος της Παιδειας με οικονομικά κριτήρια δε συνάδει με την εκφρασμένη βούληση όλων για αναβάθμισή της.
Η διαρκής υποχρηματοδότηση και οι περικοπές έχουν δημιουργήσει ένα ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας και υπάρχει δικαιολογημένα η αντίληψη ότι και η Παιδεία συνθλίβεται από τις επιλογές του μνημονίου και του Δ.Ν.Τ.
Οι υποβιβασμοί 191 σχολικών μονάδων και οι συγχωνεύσεις και καταργήσεις έχουν ως επακόλουθο τη μείωση μεγάλου αριθμού  οργανικών θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού  που θα έχει ως συνέπεια τον περιορισμό του αριθμού των μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών αλλά και των μόνιμων διορισμών.
Θεωρούμε ότι δεν μπορεί να υπάρξει δωρεάν, δημόσια, ποιοτική παιδεία που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες με λογιστικά κριτήρια που προτάσσουν τις περικοπές σε σχολεία, χρήματα και εκπαιδευτικούς.
            Καλούμε την πολιτική ηγεσία να επανεξετάσει το όλο θέμα και οι όποιοι υποβιβασμοί, συγχωνεύσεις και καταργήσεις να γίνουν όντως με αμιγώς παιδαγωγικά κριτήρια ακολουθώντας τη νόμιμη διαδικασία αφού ληφθούν σοβαρά υπόψη οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης των παιδιών του ελληνικού λαού.
            Καλούμε την Παρασκευή 18-3-2011 και ώρα 12:30, όλους τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς να συμμετάσχουν στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης όλης της χώρας  να αντιδράσουν δυναμικά για να ανατρέψουν πολιτικές του Υπουργείου Παιδείας που υποβαθμίζουν την ποιότητα της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης.
Για τη διευκόλυνση των συναδέλφων που θα συμμετάσχουν το Δ.Σ. της ΔΟΕ κήρυξε 2ωρη στάση εργασίας τις δυο τελευταίες ώρες του πρωινού κύκλου ή τις δύο πρώτες του απογευματινού κύκλου.