13 Οκτωβρίου 2020

ΑΣΦΑΛΗ, ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ

Οι εκπαιδευτικοί θέλουμε τα σχολεία να είναι ανοιχτά, αλλά όχι ανοχύρωτα. Αγωνιζόμαστε για την ασφαλή λειτουργία τους διεκδικώντας την άμεση λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων. Αντίθετα η κυβέρνηση, με τη συνολική πολιτική της, οδηγεί στα κλειστά σχολεία, αφού κανένα ουσιαστικό μέτρο δεν έχει πάρει για την προστασία της υγείας εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών. Αντίθετα, αντιμετωπίζει την πανδημία ως μια ευκαιρία για να προωθήσει την αντιεκπαιδευτική της ατζέντα. Σε αυτό το πλαίσιο, επιχειρεί την επιβολή της κάμερας στις σχολικές τάξεις για τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος αλλά και την υποχρεωτική επιβολή συγκεκριμένης μορφής σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης – συγκεκριμένα, υποβολή εξάωρου καθημερινού προγράμματος σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης – η οποία είναι αντιπαιδαγωγική και ανεφάρμοστη. 

Συγκεκριμένα, με την ΥΑ 120126/ΓΔ4/12-9-2020 (ΦΕΚ3882Β/12-9-2020) και την εγκύκλιο 121802/ΓΔ4/15-9-2020 για την «Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021»: 

05 Οκτωβρίου 2020

Ο ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ

Η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας από τις πρώτες μέρες ανάληψης των καθηκόντων της και ιδίως απ’ την εποχή της γενικής αναστολής της λειτουργίας των σχολείων, έχει δείξει το αναχρονιστικό προφίλ της. 

Ήταν αυτή που επιχείρησε απ’ την πρώτη στιγμή την επιβολή της τηλεκπαίδευσης, χωρίς να έχει εξασφαλίσει ούτε τις ελάχιστες στοιχειώδεις προϋποθέσεις εφαρμογής της, τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς. Ήταν αυτή που νομοθέτησε μια σειρά αντιεκπαιδευτικών νόμων, όπως τον νόμο 4692/2020, που ανάμεσα σε άλλα αναχρονιστικά αύξησε τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα σε 25 και μάλιστα σε καιρό πανδημίας. Ήταν αυτή που έφερε τον νόμο για την ιδιωτική εκπαίδευση, κομμένο και ραμμένο στα συμφέροντα των σχολαρχών. Αυτή που έφερε την τροπολογία για την περικοπή αδειών μητρότητας στις νεοδιόριστες συναδέλφους της Ειδικής Αγωγής και λίγο αργότερα τις τρίμηνες κατ’ ελάχιστον συμβάσεις των αναπληρωτών, προσδίδοντάς τους τον καινοφανή τίτλο «προσωρινοί αναπληρωτές». 

Προς επιβεβαίωση των αναφορών σχετικά με τη μετακίνηση νηπίων στα νηπιαγωγεία της Σύρου.

 Με αφορμή τις δηλώσεις στον τύπο και στα κοινωνικά δίκτυα του κ. Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων, κ. Λεονταρίτη, με τις οποίες αμφισβητείται το υπαρκτό - δυστυχώς για όλους - γεγονός ότι στη Σύρο υπάρχουν οικογένειες που δυσκολεύονται ή αδυνατούν να στείλουν τα νήπια παιδιά τους στα νηπιαγωγεία , εξαιτίας των προβλημάτων που ανακύπτουν στο θέμα της μετακίνησής τους , θα θέλαμε να πληροφορήσουμε γονείς και εκπαιδευτικούς για τα εξής: 

Το πρόβλημα με τη μετακίνηση των μαθητών και ειδικότερα των νηπίων, προέκυψε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς , καθώς δε δρομολογήθηκαν μισθωμένα οχήματα (ταξί) για τη μετακίνησή τους. Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ που εκτελούν χρέη σχολικών λεωφορείων , σε συγκεκριμένες περιπτώσεις (νηπιαγωγεία Άνω Σύρου , Φοίνικα και Ποσειδωνίας) δε σταματούν στις αναφερόμενες σχολικές μονάδες , με αποτέλεσμα τα νήπια να είναι υποχρεωμένα να διασχίσουν ασυνόδευτα σημαντικές αποστάσεις για την ηλικία και την ασφάλειά τους . 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

ΣΥΡΟΥ, ΤΗΝΟΥ, ΜΥΚΟΝΟΥ

Α΄ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΣΥΡΟΥ- ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σύσκεψη γονέων και εκπαιδευτικών
Τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη γονέων και εκπαιδευτικών έπειτα από πρόσκληση που απεύθυναν ο Σύλλογος Δασκάλων & Νηπιαγωγών Σύρου, Τήνου, Μυκόνου, η ΈνωσηΛειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) Α΄ Κυκλάδων και η Ένωση Γονέων Δήμου Σύρου Ερμούπολης. Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στην Ερμούπολη, με σεβασμό στο γεγονός ότι ο αρχικά επιλεγμένος χώρος (αμφιθέατρο Γυμνασίων) αποτελεί χώρο κινητοποιήσεων των μαθητών.

 Αντικείμενο της σύσκεψης αποτέλεσε ο κοινός προβληματισμός για τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η δημόσια εκπαίδευση και στη Σύρο, τα οποία οξύνονται δραματικά λόγω της πανδημίας. Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν, γονείς και εκπαιδευτικοί από όλα σχεδόν τα σχολεία της Σύρου. 

Μετά την αρχική ενημέρωση από τους διοργανωτές, πήραν το λόγο γονείς και εκπαιδευτικοί από (ενδεικτικά): ΓΕΛ Σύρου, ΕΠΑΛ Σύρου, 1ο, 2ο και 3ο Γυμνάσιο, 3ο Δημοτικό, Δημοτικό Σχολείο Βάρης, 3ο και 6ο Νηπιαγωγείο Ερμούπολης, καθώς και τα Νηπιαγωγεία Ποσειδωνίας & Φοίνικα.

29 Σεπτεμβρίου 2020

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε "ΣΥΡΟΥ – ΤΗΝΟΥ - ΜΥΚΟΝΟΥ"

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

Σας καλωσορίζουμε στον σύλλογό μας . Το συγκεκριμένο ενημερωτικό φυλλάδιο έχει σκοπό να σε κατατοπίσει, όσο πιο αναλυτικά γίνεται, για τα εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά σου δικαιώματα. Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι αυτά τα δικαιώματα κατακτήθηκαν με αγώνες. Επίσης, η υπεράσπισή τους και, κυρίως, η διεύρυνσή τους και η εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων συναδέλφων αποτελεί σημαντικό πεδίο διεκδίκησης και αγώνα για το εκπαιδευτικό κίνημα. Η συμμετοχή σου σε αυτούς τους αγώνες είναι σημαντική.

Τι είναι ο Σύλλογος Εκπ/κών Π.Ε "ΣΥΡΟΥ – ΤΗΝΟΥ - ΜΥΚΟΝΟΥ"
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. «ΣΥΡΟΥ – ΤΗΝΟΥ - ΜΥΚΟΝΟΥ» είναι το πρωτοβάθμιο σωματείο των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία των συγκεκριμένων νησιών.

Μέλη του είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν ή έχουν οργανική θέση στις σχολικές μονάδες των παραπάνω νησιών με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση. Επομένως, μέλη, με πλήρη δικαιώματα, «εκλέγειν» και «εκλέγεσθαι» είναι και οι αναπληρωτές/ τριες.

Γιατί να είμαι μέλος του Συλλόγου;
Κύριος σκοπός του Συλλόγου μας είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και ο αγώνας για ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο που θα καλύπτει ολόπλευρα τις ανάγκες των μαθητών μας. Ένα από τα βασικά αιτήματα του Συλλόγου μας είναι οι μόνιμοι μαζικοί διορισμοί, η μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους, αίτημα που αφορά άμεσα κάθε αναπληρωτή και αναπληρώτρια. Επίσης, ο Σύλλογος αποτελεί τη συλλογική μας έκφραση, το όργανο που υπερασπίζει κάθε συνάδελφο από αυθαιρεσίες της διοίκησης. Για κάθε ζήτημα που σας απασχολεί, μπορείς να επικοινωνείς με τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου ή να θέτεις συγκεκριμένα θέματα στη Γενική Συνέλευσή μας.

20 Σεπτεμβρίου 2020

ΚΟΙΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Α/ΘΜΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

 

  
ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΥΠΑΙΘ ΚΑΙ ΕΟΔΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

Είναι αδιαμφισβήτητη ανάγκη τα σχολεία να είναι ανοιχτά με καθημερινή λειτουργία για όλους τους μαθητές, με λιγότερα από 15 παιδιά στο τμήμα και με την εξασφάλιση της μεγαλύτερης δυνατής ασφάλειας και τήρησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων. Μέχρι τώρα, όμως, βλέπουμε πως τα σχολεία λειτουργούν με ένα ασαφές πλαίσιο , με οδηγίες συχνά αντικρουόμενες και πρακτικά ανεφάρμοστες , χωρίς να διαφαίνεται με ποιο ουσιαστικό τρόπο θα παρέχεται η ασφάλεια για τα παιδιά , τις οικογένειές τους και τους εκπαιδευτικούς.

Ο ρεαλισμός… της μάσκας και του παγουρίνο


Συναδέλφισσες , Συνάδελφοι,

Λίγες ώρες πριν το πρώτο κουδούνι και οι διακηρύξεις του Υπουργείου Παιδείας περί ασφαλούς ανοίγματος των σχολείων αποδεικνύονται όχι μόνο κενές περιεχομένου , αλλά και συχνά αντικρουόμενες. 

Το περιστατικό με τη θετική διάγνωση σε κορονοϊό συναδέλφου εκπαιδευτικού σε δημόσιο σχολείο της Καλλιθέας , όπου χρειάστηκε να περάσουν πέντε μέρες για να γίνουν τα απαιτούμενα διαγνωστικά τεστ , όπως και η πρόσφατη κατ’ ευφημισμό … διευκρινιστική εγκύκλιος που έφθασε σε πολλά σχολεία μετά τις 14:00 και που όριζε ώρα προσέλευσης των μαθητών τις 8:15, αποτελούν δείγμα μόνον του τι πρόκειται ν' ακολουθήσει, αν με "Πράξεις Νομοθ. Περιεχομ." και μνημειώδους προχειρότητας εγκυκλίους, δεν επιτραπεί στην κοινή λογική , στη σοβαρότητα, την υπευθυνότητα και την ευαισθησία να βγουν απ' την "καραντίνα" στην οποία τις έχουν καταδικάσει οι πρακτικές των καθ’ ύλην αρμοδίων του ΥΠΑΙΘ.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ - ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

 

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, 

Πρώτα απ’ όλα θα θέλαμε να σας ευχηθούμε καλή σχολική χρονιά, μιας και βρισκόμαστε στην έναρξη μιας τόσο ιδιαίτερης σχολικής χρονιάς. Μιας χρονιάς που έρχεται μετά την καθολική καραντίνα, το κλείσιμο των σχολείων και τη γενικευμένη εμφάνιση της εξ’ αποστάσεως «εκπαίδευσης». 

Είμαστε βέβαιοι ότι όλες και όλοι σας συνειδητοποιήσατε, όχι μόνο την κρατική ανεπάρκεια στην υποστήριξη μιας τέτοιας μορφής «εκπαίδευσης», αλλά κυρίως το γεγονός ότι καμία μέθοδος από απόσταση δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αμεσότητα και τη ζωντάνια του σχολείου. 

Εμείς οι δάσκαλοι των παιδιών σας επιμείναμε τότε και εμμένουμε σήμερα στην άποψή μας για ανοιχτά σχολεία. Επιμένουμε , γιατί έχουμε τη βεβαιότητα ότι τα σχολεία αποτελούν τον μοναδικό χώρο που τα παιδιά μας μαθαίνουν, κοινωνικοποιούνται και αναμετριούνται με τη ζωή. Επιμένουμε, αφού είμαστε βέβαιοι ότι η εξ’ αποστάσεως «εκπαίδευση» δεν συνιστά από μόνη της εκπαίδευση, καθώς δεν παράγει ολοκληρωμένα μαθησιακά αποτελέσματα , παρά απομονώνει περαιτέρω τα παιδιά μας και επιβαρύνει, αν δεν ακυρώνει, τη δυνατότητα ολόπλευρης γνωστικής, συναισθηματικής και κοινωνικής τους ανάπτυξης. Αμετακίνητη λοιπόν, θέση μας είναι ότι τα σχολεία πρέπει να είναι ανοιχτά. Όχι όμως ανοχύρωτα.

08 Σεπτεμβρίου 2020

Νέο εφιαλτικό τοπίο στις εργασιακές σχέσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Υπονόμευση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών



Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υγείας που κατατέθηκε προχθές, στο άρθρο 24, προβλέπονται προκηρύξεις για τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτ(ρι)ών για κάλυψη έκτακτων κενών ή για τηλεκπαίδευση (λόγω Covid-19)!

Με μια πρωτοφανή κι αιφνίδια κίνηση η κυβέρνηση της ΝΔ και η Υπουργός Παιδείας επιδιώκουν την εισαγωγή νέων ελαστικότερων εργασιακών σχέσεων στην εκπαίδευση –τον θεσμό του προσωρινού αναπληρωτή- καθώς και την εγκαθίδρυση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ως δομικό στοιχείο του σχολικού συστήματος, με διαδικτυακά – εξ αποστάσεως τμήματα μαθητών και εξ αποστάσεως εκπαιδευτικούς .

Συγκεκριμένα σύμφωνα με το άρθρο 24 που αφορά την εκπαίδευση και συμπεριλαμβάνεται στο νομοσχέδιο για την Υγεία :

27 Αυγούστου 2020

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ


Το Υπουργείο Παιδείας εν μέσω πανδημίας και μία ανάσα πριν το άνοιγμα των σχολείων συνεχίζει να εθελοτυφλεί μπροστά στο νέο απαιτητικό υγειονομικό περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί μετά το άνοιγμα της τουριστικής περιόδου και επιχειρεί να λύσει τα προβλήματα που ανακύπτουν με ξεπερασμένες λογιστικές αλχημείες και πρακτικές.

Επιχειρεί τον πλήρη αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης με δηλώσεις-πυροτεχνήματα και φορά τη μάσκα της διαβούλευσης με τους ειδικούς για να κρύψει γι άλλη μια φορά την προχειρότητα και την ιδεοληψία με την οποία αντιμετωπίζει το σύνολο των εκπαιδευτικών θεμάτων

Σε αυτό το πνεύμα , άλλωστε, εντάσσονται τόσο η αναφορά της Υπουργού για τον μέσο όρο 17 μαθητών ανά τμήμα όσο και η κοστολόγηση της εφαρμογής του πρωινού κι απογευματινού μοντέλου εκπαίδευσης με 10 εκ. € ημερησίως, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο πως αυτούς τους ειδικούς που ακούει περισσότερο το Υπουργείο δεν είναι άλλοι απ' τους οικονομολόγους.

Αγνοεί επιδεικτικά όλες τις προτάσεις εκπαιδευτικών, συλλογικών οργάνων, ειδικών κι γονιών, αρνούμενο τον διάλογο και ακολουθεί τη γνωστή τακτική των αναβολών ακόμα και για το επικείμενο, περίφημο άνοιγμα των σχολείων. Κρατά σε αναμονή την εκπαιδευτική κοινότητα και το σύνολο των πολιτών που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, υποδηλώνοντας ότι ουσιαστικά κανένα μέτρο δεν έχει λάβει για τη νέα σχολική χρονιά που αφορά την προφύλαξη της υγείας των μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.

Αρνείται τη μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα για να τηρηθεί το μέτρο της απόστασης, εμφανίζοντας τη χρήση της μάσκας ως πανάκεια και δεν προβαίνει στην ανάλογη αύξηση πρόσληψης ικανού αριθμού αναπληρωτών , προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


Απόσυρση τώρα της εγκυκλίου για τις άδειες ανατροφής


Πλήρη άδεια ανατροφής 9 μηνών για όλους τους συναδέλφους, μόνιμους και αναπληρωτές.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Στις 21 Αυγούστου 2020 με Αριθμ. Πρωτ.: 108357/Ε3, δημοσιοποιήθηκε έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας με θέμα: «Χορήγηση άδειας ανατροφής με αποδοχές σε νεοδιόριστο/η εκπ/κό και μέλος Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π.». Σύμφωνα με το έγγραφο αυτό:

1) Δε δικαιούνται άδεια ανατροφής όσοι τα παιδιά τους συμπλήρωσαν το 2ο έτος της ηλικίας , ενώ όσοι έχουν μικρότερα παιδιά μπορούν να πάρουν την άδεια μέχρι να συμπληρώσουν τα τέσσερα έτη.

2) Σε όσους δικαιούνται, τη δίνουν κουτσουρεμένη, υπολογίζοντας την άδεια με τον τύπο (24 μείον την ηλικία του παιδιού σε μήνες) x 9/21 + 1 μήνα για μονογονεϊκές οικογένειες.

3) Σε περίπτωση διδύμων ή τριδύμων ο γονέας δικαιούται επιπλέον άδεια 6 μηνών για κάθε τέκνο πέραν του ενός, ακόμα κι αν είναι πάνω από 2 ετών και ως 4 ετών.

4) Σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός είχε λάβει άδεια ανατροφής με αποδοχές έως 3 μηνών και 15 ημερών ή μέρος αυτής, ο χρόνος που πήρε μαζί με το χρόνο που δικαιούται από τον τύπο, δεν πρέπει να ξεπερνά τους 9 ή 10 μήνες αντίστοιχα.

5) Το τμήμα της άδειας ανατροφής δίνεται μέχρι το παιδί να γίνει 4 χρονών.

6) Σε περίπτωση που έχει περισσότερα του ενός παιδιά, η άδεια υπολογίζεται για κάθε παιδί χωριστά εφόσον είναι κάτω των 2 ετών.

7) Άδεια δικαιούνται και αυτοί που έχουν υιοθετήσει, είναι ανάδοχοι γονείς, είτε αποκτούν τέκνο με παρένθετη μητέρα.

02 Αυγούστου 2020

Ανακοίνωση για τη λειτουργία Δ.Σ. Εξώμβουργου Τήνου ως εξαθέσιο.


Το Δ. Σ του Συλλόγου μας έχει διατυπώσει και πρόσφατα , με την κατάθεση του  πολυνομοσχεδίου για την παιδεία, την έντονη αντίθεσή του σε κάθε απόπειρα υποβάθμισης του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου , όπως για παράδειγμα αποτελεί  η ψηφισθείσα διάταξη αύξησης του αριθμού μαθητών ανά τμήμα  και η ύπαρξη κατώτατου αριθμητικού ορίου. 

Είναι μάλιστα παιδαγωγικά αυταπόδεικτο πως η συγκεκριμένη διάταξη βρίσκεται ακριβώς στον αντίποδα των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών , αλλά και πολύ μακριά απ' τις πάγιες θέσεις του κλάδου (20 ,μαθητές ως ανώτατο όριο ανά τμήμα , 15 στο νηπιαγωγείο και στις δύο πρώτες τάξεις του δημοτικού).

Σε αυτά τα πλαίσια , κάθε αίτημα που θα βασίζεται στην παιδαγωγική ορθότητα και θα στοχεύει στην εξάλειψη των εκπαιδευτικών ανισοτήτων είναι φυσικό κι επόμενο πως θα συνεπικουρείται.

Συνεπώς , λαμβάνοντας γνώση του ζητήματος που έχει ανακύψει , αναφορικά με την  λειτουργία του Δ..Σ. Εξώμβουργου Τήνου ως εξαθέσιο , μέσω των σχετικών εγγράφων που έχουν σταλεί , κάνουμε γνωστά  τα εξής:

09 Ιουλίου 2020

Να σταματήσει τώρα ο αποκλεισμός των συναδέλφων απ’ τους πίνακες της Γενικής και Ειδικής Αγωγής

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι ,

   Στις 29 Ιουνίου, μία ημέρα πριν απολυθούν 41.000 αναπληρωτές, εκδόθηκαν οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης της προκήρυξης 1ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ. Όλοι είδαμε για μια ακόμα φορά, όπως και στην Ειδική Αγωγή, τις μεγάλες ανακατατάξεις που έγιναν στους πίνακες, με την εφαρμογή του προσοντολογίου. Ανακατατάξεις που σε αρκετές  περιπτώσεις συναδέλφων σημαίνουν απολύσεις , ως αποτέλεσμα των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων και του ανταγωνιστικού χαρακτήρα ενός νόμου που φτιάχτηκε ακριβώς για να κατηγοριοποιήσει και να απολύσει - παρόλο που προβάλλεται κατ’ ευφημισμό ως νόμος διορισμών - καταδικάζοντας τους αναπληρωτές σε μόνιμη αναπλήρωση και σε ένα συνεχές κυνήγι προσόντων.